חוגי בית לקהל החילוני

חוג בית הינו מקום מפגש בלתי פורמאלי, שבמסגרתו מתכנסת לה קבוצת חברים של בין 10-20 זוגות (גברים ונשים), לערב בסימן אתנחתא, שיח חברים ופעילות אמנותית.

המפגשים בחוג הבית מתנהלים בצורת סבב בין בתי החברים ומתקיימים בדרך כלל בערבי שישי. בחלק מן המקרים חוג הבית ממנה ועדת תרבות האחראית על בחירת התכנים והפעילות התרבותית (למשך רבעון, מחצית השנה או שנה מלאה), שתועבר במסגרת ההתכנסות ושאליה יתלוו ארוחה או כיבוד קל.

כמי שמרצה מזה מספר שנים במסגרת התכנסויות פרטיות וחוגיי בית, אני מבינה את הצורך לקחת ‘פאוזה’ מהיום-יום וליהנות מערב שכולו למען בריאות הנפש שלכם. ערב אחד בשבוע בו אתם באמת יכולים להתרווח בכיסא. הרצאותיי נותנות מענה לרצון להרחיב את הדעת בהנאה ובכיף. הן משלבות הומור, שיחה וקטעי סרטים ועוסקות במגוון תחומים הנוגעים בחיינו: הבחירות הפוליטיות שלנו והפוליטיקאים המייצגים אותנו, מקומה של התקשורת בגיבוש דעתנו, הקשר בין ריח לצרכנות חכמה, חיי חברה ותרבות הפנאי, תדמית בראי ההיסטוריה ועוד ועוד.

אשמח לנהל שיחת הכרות עם האחראים על בחירת הפעילות ולקבל מהם רקע על החברים בקבוצה – מכנה משותף, עיסוקים, תחומיי העניין והעדפות. באופן זה, אוכל להמליץ על ההרצאה המתאימה והמוצלחת ביותר לכם, הנוכחים בחוג הבית הקרוב – כי אין ספק שהפעילות שתתלווה לערב, בין אם זו הרצאה או סדנה, יכולה לעשות את ההבדל בין ערב נחמד לערב שהוא בסימן ה-צ-ל-ח-ה.

צרו עמי קשר ואמליץ לכם על ההרצאה המיטבית עבור קבוצתכם.

” מיכל יקרה, בדרך כלל נהוג ב”חוג החברה הטובים” שהמארחים מעורבים בבחירת המרצה שאמור להרצות בביתם, לשמחתנו הפעם לא הינו מעורבים כלל, הבחירה נפלה על הועד (דורית) וטוב שכך. האמת חייבת להאמר, חששנו, אחרי כמעט חמש עשרה שנה של הרצאות שכללו לא פעם “מפלות”, סף הציפיות נמוך. החששות נמוגו ברגע שהחלת בהרצאה: קולחת, ברורה, מעניינת, שופעת קסם אישי ובכלל. בעולם העסקי רווחת אמרה: “אדם שאינו מרוצה יעביר את אי שביעות רצונו לעשרים אנשים, ואילו אדם מרוצה יחלוק את שביעות רצונו עם חמישה אנשים בלבד”. במקרה שלך מיכל נשמח להפוך את האמרה על פיה ולהמליץ עלייך בחום לכל. “

גדי, חוג בית החבר’ה הטובים

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

בין הרצאותיי לחוגי בית:

מוונוס של בוטיצ’לי ועד אליזבט טיילור – על תדמית בראי התרבות.

מי משדרת צניעות, וונוס של בוטיצ’לי, או וונוס של טיציאן? מה ניתן ללמוד משפת הגוף של הזמרת בציורו של אדגר דגה? מה ההבדל בין מרלון ברנדו לאליזבט טיילור ומה הקשר שלהם ל’חלף עם הרוח’?

תדמית ופוליטיקה או מה הקשר בין פוליטיקאי לפחית קולה?

מי שולט במדינה, הפוליטיקאים או התקשורת? איך פוליטיקאים מייצרים תדמית? למה אהוד ברק השתתף בארץ נהדרת? מי ניצח בעימות הטלוויזיוני בשנת 1996, בנימין נתניהו או שמעון פרס?

האישה שלצידו

מה תפקיד הרעיה בפוליטיקה? כיצד התקשורת מעצבת את תדמיתה?  איזוהי האישה האידיאלית – המעורבת, המתערבת או הנחבאת אל הכלים?

מותגים ופרסומים – מה מוכרים לנו?

מה ההבדל בין מוצר למותג? כיצד חוויית קניה יכולה להשפיע עלינו באופן לא מודע? למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים פריג’ידר? ומה אנו קונים בעצם – תועלות, ערכים, נוסטלגיה או רגשות אשמה?

פרנק סינטרה: עולם עליון, עולם תחתון

מה המשותף למיה פארו, אווה גרדנר, לורן באקול ומרלן דיטריך? על מה נהג פרנק סינטרה ‘לבזבז’ את כספו? ומה היה סוד הקסם שגרם לכל כך הרבה נשים להתעלף?

התקשורת כיוצרת תדמית – הון , שלטון, בידור וריאליטי

מי המשפחות המניעות את גלגליי התקשורת? מהי נוסחת הרייטינג? מה לנו ולחדרי אולפן מפוארים, מוזיקה ואפקטים? מהי התדמית הראויה לשדרן הטלוויזיה?

הקולנוע כיוצר תדמית: פס קול, אווירה וכרזות פרסומת

איזה מורה מוצג כאידיאלי בקולנוע? מי יותר קטלנית, גרייס קלי או מרלין מונרו? מה הקשר בין הטרגדיה היוונית לגנגסטר אל פצ’ינו?

תקשורת בינאישית בעידן האינטרנט

למי נפנה היום לקבלת עצה רפואית – לרופא ‘המומחה’ או ל- ‘חוכמת ההמונים’? האם ליוסי לוי מנתניה יש את אותה יכולת להפיץ מידע כמו ליאיר לפיד? ואיך כל זה מתקשר לקשב וריכוז?

שאלות ותשובות

סדנאות מועברות בד”כ לקבוצות של עד 15 אנשים וכוללת סימולציות, הדגמות ובהתאם לצורך גם צילום בווידיאו (לטובת הדמיה). ההרצאות מתאימות לכל גודל של קהל, מועברות בצורה חוויתית ומכוונות להעברת ידע לקהל.

בוודאי. ניתן לשלב בין כל הנושאים בהם מתמחה מיכל ובהתאם לצורך שעולה – תקשורת בינאישית, פרזנטציה ועמידה מול קהל, הבנייה ומיקוד מסר, נטוורקינג ומינגלינג והצגה עצמית.

עוד לפני פגישת הייעוץ, נערכת שיחה טלפונית מקדימה בה נעשה תאום ציפיות ומיכל לסר מבינה מה הצורך של הלקוח – עבודה על שפת גוף, שימוש נכון בקול, פחד במה, הבנייה ומיקוד המסר או הצגה עצמית. כפועל יוצא לכך, יינתנו משימות לביצוע עוד בטרם הפגישה ועל מנת שזו תהיה כמה שיותר אפקטיבית ועניינית. הפגישה נמשכת שעתיים, כוללת צילום ווידיאו (לטובת הדמיה) ובסיומה מחליטים במשותף האם ובכמה פגישות נוספות יש צורך. תוך כדי התהליך ולאורך כל אורכו מיכל זמינה לשאלות, לעזרה ולהתייעצות לגבי המצגת, הבניית המסר וההגשה.

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal@lesser.co.il  |  0544-746314